طراحی وب سایت ریسپانسیو و افزایش فروش

خانه/طراحی سایت/طراحی وب سایت ریسپانسیو و افزایش فروش
منتشرشده در: مرداد 1ام, 1399دسته بندی ها: طراحی سایتبدون دیگاه
طراحی سایت ریسپانسیو

طراحی وب سایت ریسپانسیو و افزایش فروش

در بازار رقابتی امروز ، یک عنصر مهم موفقیت استفاده از فناوری و طراحی وب سایت بر اساس فاکتورها و سیستم عامل های روز است. در حال حاضر یکی از فاکتور های مهم در طراحی وب سایت ها طراحی وب سایت ریسپانسیو یا واکنشگرا (RWD) است

به سادگی می توان گفت ، اگر وب سایت شما دارای طراحی ریسپانسیو نیست ، احتمالاً حضور وب سایت شما در دنیای انلاین تاثیرگذار نخواهد بود.

چگونه طراحی وب سایت ریسپانسیو می تواند فروش را افزایش دهد؟

طراحی وب سایت ریسپانسیو چیست؟

احتمالاً در هنگام گشت و گذار آنلاین ، با سایت های ریسپانسیو روبرو شده اید. این سایت هایی هستند که به سرعت و به طور خودکار با اندازه صفحه نمایش دستگاه شما سازگار می شوند.

طراحی وب سایت ریسپانسیو و واکنشگرا تضمین می کند که محتوای وب سایت شما به درستی و یکنواخت در انواع دستگاه ها ، سیستم عامل ها و اندازه صفحه نمایش های مختلف نمایش داده شود ، بدون اینکه نیازی به ایجاد چندین وب سایت باشد.

در این سایت ها از تکنیک های مخصوص برنامه نویسی استفاده می شود که باعث می شود یک صفحه وب به صورت خودکار بر روی دستگاه یا اندازه صفحه تنظیم شود تا کاربر بهترین تجربه ممکن را داشته باشد.

بسیار مهم است وب سایت شما در هر صفحه نمایشی جذاب و کاربر پسند به نظر برسد ، زیرا بسیاری از کاربران اکنون از دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنند.

سایت هایی با طراحی وب سایت ریسپانسیو در لپ تاپ ها و دسکتاپ ها بسیار عالی به نظر می رسند و همچنین با صفحه نمایش های کوچک مانند دستگاه های تلفن همراه یکپارچه می شوند ، بدون نیاز به بزرگنمایی و پیمایش بیشتر.

وب سایت شما ابزاری برای برندسازی و تولید فروش است

  • اگر سایت شما از نظر ظاهری مناسب دستگاه کاربر نیست ، نظر آنها در مورد نام تجاری شما می تواند منفی شود.
  • اگر مرور سایت شما در تلفن های هوشمند یا رایانه به یک تجربه کاربر ناامید کننده منجر شود ، کاربران به احتمال زیاد می توانند به کلی دور بروند و درعوض یکی از سایت های ریسپانسیو رقیب شما را پیدا کنند.
  • طبق آمار مرکز تحقیقات پیو ، 56٪ از بزرگسالان آمریکایی اکنون صاحب تلفن هوشمند هستند و 34٪ از آنها دارای تبلت هستند.
  • 34 درصد از کاربران اینترنت تلفن های هوشمند می گویند که روش اصلی آنها به صورت آنلاین استفاده از تلفن همراه آنها (بجای رایانه رومیزی یا لپ تاپ است.)
  • سیستم های سیسکو گزارش می دهند که استفاده از تلفن های هوشمند در سال 2012 81 درصد افزایش یافت و IDC گزارش داد که محموله های تبلت در سه ماهه چهارم سال 2013 از محموله های PC پیشی گرفت.
  • گوگل تخمین می زند که 90٪ از کاربران برای دستیابی به هدف آنلاین مانند خرید ، بین دستگاههای مختلف خود متناوب هستند.

بدیهی است ، مشاغلی که یکپارچه ترین تجربه آنلاین را در تمام سیستم عامل ها ارائه می دهند

  1. قادر به ایجاد مشارکت بیشتر
  2. احساسات مثبت برند
  3. رتبه های بهتر در نتایج جستجو
  4. و در نهایت فروش بیشتری خواهند داشت

سرمایه گذاری در موفقیت

طراحی وب سایت ریسپانسیو همان عناصر طراحی اولیه را در تمام سیستم عامل ها به خود اختصاص می دهد ، و بطور بصری آنها را با محیط مشاهده تطبیق می دهد. موتورهای جستجو گر با مشاهده طراحی ریسپانسیو سایت شما اطمینان حاصل می کنند که وب سایت شما برای ارائه آنچه مشتریان شما در هر دستگاه به دنبال آن هستند بهینه شده است.

آیا حاضرید وب سایت و تجارت خود را با فناوری امروز هماهنگ کنید؟

برای طراحی وب سایت ریسپانسیو امروز با ما تماس بگیرید.

به اشتراک بگذارید

درج دیدگاه