طراحی سایت در شهرک غرب

طراحی سایت در شهرک غرب

طراحی سایت در شهرک غرب شرکت طراحی سایت در شهرک غرب تهران با دارا بودن تیم حرفه ای طراحی سایت ، کد نویسی ،طراحی سایت ریسپانسیو و طراحی سایت فروشگاه اینترنتی برای تمامی کسب و کارهای بزرگ و نوپا برای کاربران خود تجربه یک حس خوب از طراحی سایت تا پشتیبانی را تداعی می کند. برخی از خدمات طراحی وب سایت در شهرک غرب تهران :

  • طراحی سایت شرکتی و فروشگاهی
  • طراحی سایت آموزشگاهی
  • طراحی سایت آریشگاه و سالن زیبایی در شهرک غرب
  • طراحی وب سایت پزشکی و املاک
  • سئو و بهینه سازی سایت

شرکت طراحی وب سایت در شهرک غرب

شرکت طراحی وب سایت در شهرک غرب : همان میزان که یک طراحی حرفه ای وب سایت می تواند به شما در موفقیت کسب و کار و فعالیت تان کمک کند به همان میزان و شاید با اهمیت تر سئو و بهینه سازی سایت است. شرکت طراحی سایت در شهرک غرب تهران توانسته است پروژه های بسیاری را در کلمات کلیدی رقابتی نه تنها به صفحه اول گوگل بلکه به رتبه یک نتایج برساند و بهترین سئو سایت شهرک غرب تهران را انجام بدهد. وب پردازان تهران با به کارگیری نیروهای متخصص ، نخبه و متعهد از شهر های مختلف ایران همواره در تلاش بوده است که نه تنها در ارائه خدمات بلکه در استفاده از نیروهای نخبه نیز تهران و سایر استان ها را پوشش دهد.

شرکت طراحی سایت در شهرک غرب

طراحی سایت اختصاصی و حرفه ای در شهرک غرب

برای اینکه یک وب سایت از صفر به صد خود برسد تیم های مختلفی مشغول کار روی آن خواهند بود. از تیم گرافیک گرفته که اولین قدم های طراحی سایت حرفه ای را بر می دارد؛ تا تیم تولید محتوا که وب سایت شما را تکمیل و به روز رسانی می کند. برای اینکه یک وب سایت طراحی و تکمیل شود باید کارهای زیر برای آن انجام شود:

  • طراحی گرافیکی حرفه ای سایت
  • پیاده سازی طرح گرافیکی به وسیله ی کدهای استاندارد شده
  • تولید محتوای نوشتاری و بصری
  • بهینه سازی و سئو سایت
  • استفاده از صحفه ساز اختصاصی و آموزش بروزرسانی

طراحی سایت در شهرک غرب

طراحی سایت مشاغل در شهرک غرب تهران

امروزه کسب و کار ها تنوع بسیار زیادی به خود گرفته اند و به دنبال آن، با افزایش این تنوع، فضای رقابتی بودن بازار بیش از پیش،افزایش پیدا کرده.شما برای دستیابی به این حجم از مخاطبین نیاز به کانال های تبلیغاتی گسترده ای دارید.یکی از بهینه ترین و اصولی ترین راهکار، طراحی وب سایت حرفه ای است. داشتن یک سایت در کسب و کار اینترنتی یک امر ضروری است. هرچند امروزه بنا به گرایش مردم به سمت تلفن های هوشمند، وجود یک اپلیکیشن حرفه ای نیز برای رشد کسب و کار خود در بستر آنلاین بشدت احساس می شود.

واقعیت این است که طراحی سایت در شهرک غرب تهران با بقیه محدوده ها و مناطق در تهران فرقی نمیکند ولی تجربه به ما نشان داده است زمانی که صاحبان کسب و کارها و مشاغل به دنبال شرکت طراحی وب سایت می باشند ، فاصله مکانی و کیفیت، اغلب ملاک تعیین کننده مهمی در خدمات گیری خواهد شد و اغلب کسب وکارها تمایل دارند به برترین شرکت طراحی سایت در غرب تهران و در نزدیکی منطقه و محدوده خود رجوع نمایند.

طراحی وب سایت در شهرک غرب با امکانات بی نظیر

اصلی ترین و عمده ترین تخصص شرکت طراحی سایت تهران ، طراحی وب سایت و فروشگاه اینترنتی با گرافیکی چشم نواز، قیمتی مناسب، عملکردی عالی، امنیتی بالا ، طراحی ریسپانسیو و واکنش گرا و پشتیبانی مناسب می باشد. سایت های طراحی شده توسط شرکت وب پردازان تهران از سطح کیفی بالایی برخوردار بوده و رضایت کامل مشتریان نشانگر این ادعای ماست.

طراحی قالب اختصاصی

درصورتی که شما وب سایتی با امکاناتی خاص مد نظر دارید و یا می خواهید همه وبسایت به طور کامل با الگوی ذهنی شما تطابق داشته باشد طراحی سایت اختصاصی پیشنهاد ما است.عواملی همچون رنگبندی ، صفحه بندی یا Layout و تصاویر حرفه ای نشانگر عملکرد حرفه ای شما در وب سایت و فضای مجازی می باشد و دانشی به نام UX و UI به این حوزه پرداخته تا هم گرافیک حرفه ای برای وب سایت طراحی شود و هم بر مبنای آن تجربه کاربری لذت بخشی به کاربران ارائه نماید .

طراحی سایت با CMS

امروزه سیستم های مدیریت محتوا بسیار مورد توجه صاحبان مشاغل قرار گرفته و طراحی وب سایت با استفاده cms های مختلف مانند وردپرس باعث صرفه جویی بسیار در هزینه و زمان شده است. از طرفی این سیستم های مدیریت محتوا همه روزه در حال توسعه و رشد بوده و تجربه نشان داده در بیش از 95 درصد اوقات تمام نیازهای شما را پوشش می دهد.

طراحی رسپانسیو در شهرک غرب

طراحی سایت واکنش گرا و ریسپانسیو روش جدید طراحی وب سایت می باشد که برای نمایش دادن درست وب سایت در همه دستگاه های موبایل، تبلت، لپ تاپ و کامپیوترها استفاده می گردد و یکی از معیار های بسیار مهم در رتبه ندی سایت در نتیج جستجو می باشد. متاسفانه اکثر قالب های قدیمی رسپانسیو نبوده و فقط در کامپیوتر ها نمایش مناسبی دارند .

سیستم مدیریت محتوا پیشرفته و داینامیک

  • ویرایشگر حرفه ای و داینامیک متن به زبان فارسی
  • امکان ایجاد و انتشار نامحدود مطالب
  • دسته بندی مطالب با قابلیت ایجاد شاخه ها و زیر دسته ها
  • برچسب گذاری جهت ارتباط بهتر میان مطالب
  • قابلیت افزودن فایل های چندرسانه ای شامل، تصویر، ویدئو و فایل صوتی
  • قابلیت افزودن تصویر شاخص جهت نمایش در لیست مقالات و اخبار
  • قابلیت رمز گذاری روی هر مطلب بصورت مجزا و محدود کردن نمایش آن
  • قابلیت زمان بندی مطالب جهت انتشار در تاریخ های مشخص در سایت
  • نمایش تاریخ انتشار، تعداد بازدید هر صغحه، اطلاعات نویسنده و دسته بندی برای هر مطلب

طراحی سایت فروشگاهی در شهرک غرب

بدون داشتن یک وب سایت فروشگاهی حرفه ای نمی توان وارد رقابت با افراد و شرکت های ملی و بین المللی شد. ضمن اینکه دارا بودن یک وب سایت حرفه ای پیش نیاز و مقدمه ی ورود به این رقابت فشرده است. برخی از امکانات مهم در طراحی سایت فروشگاهی در شهرک غرب تهران عبارتند از :

  1. طراحی سایت فروشگاهی داینامیک و مطابق بر اساس اصول سئو و بهینه سازی
  2. سایت فروشگاهی طراحی شده باید ساده ، کاربردی با قابلیت های کامل باشد
  3. سایت فروشگاهی باید دارای گرافیک مناسبی باشد اما این به این معنی نیست که از تصاویر با حجم بالا در طراحی تان استفاده نمایید.
  4. سیستم مدیریت محتوا حرفه ای و پشتیبانی فروش
  5. ارائه علامت های داشتن اینماد برای جلب اعتماد مشتری و داشتن پرداخت امن
  6. فیلتر کردن و دسته بندی حرفه ای و پرسرعت محصولات بر اساس پارامترهای موجود – گروه محصولات، برند، رنج قیمت و…
  7. طراحی مسیر خرید کالا به ساده ترین شکل و با کمترین کلیک
  8. پنل مدیریت فارسی و کاربردی بسیار ساده جهت ثبت محصولات ، ویژگی ها ، دسته بندی ها ، مقالات ، اخبار ، اعمال تخفیف ها ، پیشنهادات ویژه و ..
  9. قابلیت تعریف کاربران مختلف با دسترسی های متفاوت در پنل مدیریت
  10. کاهش یا افزایش تمام قیمت ها با یک دکمه (مثلا تمام قیمت ها 20% افزایش یابد)
  11. امکان تغییرات آنی در وب سایت توسط مدیر سایت تنها با یک کلیک مثلا نا موجود یا موجود شدن محصولات
  12. اختصاص تگ Title ، Meta Description ، H1 و .. برای هر صفحه به صورت خودکار با امکان ویرایش
  13. داشتن ورژن موبایل یا همان طراحی سایت ریسپانسیو هم از دیگر موضوعاتی است که در طراحی سایت باید مد نظر قرار داد .