طراحی سایت در ترکیه

خانه/دسته‌بندی نشده/طراحی سایت در ترکیه
منتشرشده در: خرداد 18ام, 1401دسته بندی ها: دسته‌بندی نشدهبدون دیگاه
طراحی سایت در ترکیه

طراحی سایت در ترکیه چرا طرفداران بسیاری دارد؟

طراحی سایت در ترکیه به دلیل ایرانیان بسیاری که در این کشور ساکن می باشند طرفداران بسیاری دارد. کشور ترکیه با توجه به هم مرز بودن با کشور ایران و شرایط مناسبی که جهت اقامت دارا می باشد توانسته بسیاری از ایرانیان را به سمت خود جذب نماید. ترکیه را در سراسر دنیا به عنوان یک کشور توریستی می شناسند و سالانه افراد بسیاری به صورت گردشگر به این کشور سفر می نمایند.

وجود گردشگر و توریست باعث گسترش کسب و کار در کشور ترکیه شده است و هر کسب و کاری نیز جهت معرفی نیاز به یک وب سایت حرفه ای دارد. وب سایتی که توانایی رقابت با شرکت های خارجی را داشته باشد و به نسبت هزینه طراحی آن نیز به صرفه و اقتصادی باشد.

هزینه طراحی سایت در کشور ترکیه نیز مانند سایر کشورهای اروپایی بسیار بالاتر از ایران است. به همین علت به هموطنانی که در کشور ترکیه زندگی می کنند و جهت رونق کسب و کار خود به دنبال طراحی یک وب سایت حرفه ای می باشند توصیه می نماییم که از شرکت وب پردازان تهران کمک بگیرند که جزو شرکت های معتبر و با تجربه در زمینه طراحی وب سایت های چند زبانه و بین المللی می باشد.

طراحی سایت در ترکیه توسط شرکت وب پردازان تهران

طراحی سایت در ترکیه را به دستان طراحان و مهندسین برنامه نویس شرکت وب پردازان تهران بسپارید. این مجموعه علاوه بر طراحی سایت در ترکیه خدماتی را به مشتریان ارائه می نماید که در ادامه به آنها اشاره خواهیم نمود.

خدماتی مانند:

  1. ثبت و خرید دامین مورد نظر شما در کوتاه ترین زمان ممکن.
  2. ارائه هاستینگ قدرتمند و معتبر شرکت لینوکس کشور فرانسه.
  3. داشتن تیمی متشکل از مهندسین برنامه نویس و مشاورین طراح برتر تهران.
  4. ارائه پشتیبانی یکساله به صورت کاملا رایگان.
  5. انجام هفتگی بک آپ از وب سایت شما به صورت اتوماتیک.
  6. انجام کلیه خدمات سئو و بهینه سازی پس از طراحی وب سایت.

اگر شما نیز در کشور ترکیه کسب و کار خاص خود را دارید و علاقه مندید برای شغل و کسب و کار خود وب سایت شرکتی و یا فروشگاهی راه اندازی کنید و نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید میتوانید با شرکت وب پردازان تهران تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

طراحی سایت شرکتی در ترکیه

طراحی سایت شرکتی در ترکیه

اگر در کشور ترکیه صاحب یک شرکت هستید و قصد دارید که برای شرکت خود یک وب سایت حرفه ای طراحی کنید تا بتوانید اوضاع را با داشتن یک وب سایت مناسب بهتر نمایید و در کنار آن نیاز دارید تا به در اختیار داشتن یک صفحه مجازی در اینستاگرام شرکت خود و خدماتی که ارائه می دهید به مشتریان خود معرفی نمایید بهترین انتخاب سپردن این پروژه به یک شرکت با تجربه است که در رزومه خود وب سایت های بین المللی موفق را طراحی نموده باشد.

شرکت طراحی سایت وب پردازان تهران یکی از شرکت های مناسب و حرفه ای در این زمینه است که می تواند وب سایت شرکتی شما را در حیطه های مختلف با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت ممکن طراحی کند. همچنین شما می توانید وب سایت شرکتی خود را با امکانات و خصوصیات مختلف سفارش دهید. وب سایت هایی که توسط مجموعه وب پردازان تهران طراحی می شوند دارای طراحی زیبا و منحصر به فرد، کدنویسی منظم و استاندارد و امکانات متنوع است که در هنگام طراحی تمامی قوانین سئو و بهینه سازی را رعایت می نمایند.

شما می توانید برای طراحی سایت شرکتی در ترکیه با مشاوران و کارشناسان شرکت وب پردازان تهران تماس بگیرید و درباره ایده طراحی وب سایت شرکتی که مدنظر دارید صحبت کنید. پس از توافق می توانید تمامی مراحل کار را به صورت کامل به شرکت وب پردازان تهران بسپارید.

طراحی سایت فروشگاهی در ترکیه

طراحی سایت فروشگاهی در ترکیه

تفاوتی ندارد که شما در ترکیه هستید یا نه. امروزه وب سایت های فروشگاهی جزو پردرآمدترین وب سایت های موجود در جهان هستند. شما با طراحی سایت فروشگاهی می توانید محصولات و خدمات متنوع خود را در ترکیه و حتی به صورت بین المللی نیز به فروش برسانید. دیگر زمان معرفی فروشگاه به صورت اینترنتی به پایان رسیده، وقت آن است که با تکنولوژی هم سو شد و محصولاتی که در فروشگاه اینترنتی خود دارید به صورت آنلاین به نمایش بگذارید.

طراحی سایت فروشگاهی در ترکیه اگر به صورت اصولی و حرفه ای باشد می تواند باعث پیشرفت شما و رونق کسب و کار و تجارتتان شود. طراحی وب سایت فروشگاهی یکبار برای همیشه اتفاق می افتد یعنی محدودیتی بابت زمانی و مکان آن نخواهید داشت. اگر ساکن کشور ترکیه هستید و در نظر دارید یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید می توانید از شرکت طراحی سایت وب پردازان تهران کمک بگیرید تا علاوه بر داشتن یک وب سایت دو زبانه یا چند زبانه حرفه ای در هزینه های خود صرفه جویی نمایید.

شرکت وب پردازان تهران چه وب سایت های فروشگاهی را به صورت بین المللی طراحی کرده است؟

شرکت وب پردازان تهران فروشگاه های اینترنتی مختلفی را به صورت بین المللی طراحی نموده که با توجه به تجربه طراحان حرفه ای و خلاق خود توانسته در حوزه های زیر بسیار موفق عمل نماید:

  • طراحی فروشگاه اینترنتی به صورت بین المللی برای امور خرید، فروش و یا اجاره املاک
  • وب سایت فروشگاه اینترنتی به صورت بین المللی برای انواع مختلف لباس و پوشاک
  • طراحی فروشگاه اینترنتی به صورت بین المللی برای تجهیزات کامپیوتری مختلف
  • وب سایت فروشگاه اینترنتی به صورت بین المللی برای لوازم های خانگی
  • طراحی فروشگاه اینترنتی به صورت بین المللی برای خودرو و ماشین آلات
  • وب سایت فروشگاه اینترنتی به صورت بین المللی برای لوازم آرایشی و بهداشتی

همین طور هر نوع کالایی که برای ارائه و فروش دارید را می توانید در سایت فروشگاهی خود قرار دهید و شرکت طراحی سایت وب پردازان تهران می تواند در زمینه طراحی آن در کشور ترکیه به شما کمک کند.

ویژگی های سایت های فروشگاهی حرفه ای چیست؟

جهت آشنایی بیشتر شما با امکاناتی که یک وب سایت فروشگاهی موفق باید داشته باشد در ادامه به صورت تیتر وار آن ها را به شما معرفی نموده ایم:

  • طراحی حرفه ای و جذاب صفحه هوم یا همان خانه که نقش ویترین سایت را ایفا می نماید.
  • دارای گالری تصویر با کیفیت که گویای محصولی است که می خواهید بفروشید.
  • بخش درباره ما که در مورد فروشگاه و محصولاتی که ارائه می دهد می باشد.
  • بخش تماس با ما که خطوط ارتباطی و شبکه های مجازی مرتبط با فروشگاه در آن جای می گیرد.
  • دارای صفحه اخبار و مقالات که این امکان وجود دارد که به روز رسانی و آپدیت شود.
  • قابلیت پرداخت اینترنتی با روش های مختلف رایج بین المللی
  • معرفی محصولات فروشگاه به صورت مدرن و پیشرفته
  • امکان تعریف خصوصیات برای هر کالا به صورت سفارشی
  • قابلیت برگزار کردن حراجی و تخفیف های شگفت انگیز به صورت تایم دار
  • امکان دسته بندی و جستجوی کالاها بر اساس ویژگی های مختلف از لحاظ رنگ، برند، نوع و …
  • بخش نظردهی و درج پیشنهادات خریداران و مشتریان.
  • امکان مقایسه کالاهای مشابه با یکدیگر از لحاظ خصوصیات مختلف.

چرا طراحی سایت خود در ترکیه را به شرکت وب پردازان تهران بسپاریم؟

همانطور که قبلا گفتیم شرکت وب پردازان تهران به دلیل تجربه بالایی که در طراحی سایت های بین المللی دارد می تواند بهترین گزینه جهت انتخاب شرکت طراحی سایت در تهران باشد. در ادامه امکانات ضروری و مهمی که لازم است در طراحی سایت در ترکیه استفاده شوند را معرفی نموده ایم تا بیشتر با این موارد آشنا شوید:

  • طراحی وب سایت باید به گونه ای باشد که سرعت لود بالایی داشته باشد.
  • وب سایت به صورت چند زبانه مانند: زبان های ترکی، انگلیسی، عربی و…
  • قسمت مخصوص برای خدمات وب سایت و پشتیبانی.
  • طراحی سایت با گرافیک اختصاصی و زیبا.
  • سئو سازی و بهینه کردن وب سایت طبق قوانین سئو.
  • ارائه خدمات پشتیبانی به صورت روزانه و در هر زمانی.
  • امکان گفتگوی تلفنی با مشاوران و کارشناسان شرکت وب پردازان تهران.
  • طراحی وب سایت به صورت خاص و منحصر به فرد برای هر شخص.
  • قابلیت ریسپانسیو یا همان واکنش گرا بودن وب سایت.
  • آموزش کامل و جامع پنل مدیریتی سایت برای صاحبان وب سایت.
  • طراحی سایت با قیمت به صرفه و مناسب و در عین حال با بهترین کیفیت.
  • امکان وصل کردن وب سایت به درگاههای پرداخت آنلاین بین المللی.

قیمت طراحی سایت در ترکیه

قیمت طراحی سایت در ترکیه چگونه محاسبه می شود؟

قیمت طراحی سایت در ترکیه جزو مسائلی است که برای افرادی که قصد راه اندازی وب سایت در این کشور را دارند بسیار مهم است و به طور کلی قیمت یا هزینه نهایی طراحی وب سایت بسته به امکانات و قابلیت های موجود در هر وب سایت می تواند متفاوت باشد. به طور مثال: با توجه به اینکه سایت مورد نظر شما شرکتی است یا فروشگاهی، به درگاه پرداخت نیاز دارد یاخیر، یک زبانه است یا چند زبانه و دیگر قابلیت هایی که دارد میتوان قیمت متفاوتی داشته باشد.

قیمت و هزینه طراحی سایتدر کشور ترکیه چند برابر کشور ایران است. توصیه ما به شما سپردن پروژه طراحی سایت به دست یک شرکت طراحی معتبر در تهران است که از بابت هزینه و قیمت بتوانید صرفه جویی کنید. وب سایت های طراحی شده توسط این مجموعه با نمونه های خارجی برابری می کند و هزینه بسیار کمتری را بابت طراحی پرداخت می نمایند.

مقایسه قیمت طراحی سایت در ایران و ترکیه

اگر بخواهیم قیمت طراحی سایت در ترکیه و ایران را با هم مقابسه کنیم باید بدانید تفاوت فاحشی میان این دو وجود دارد، به طوری که در کشور ترکیه بابت طراحی یک وب سایت معمولی به طور میانگین باید 5000 لیر پرداخت نمایید و بابت یک وب سایت حرفه ای باید مبلغی بالغ بر 10000 تا 15000 لیر پرداخت نمایید. این مبلغ تنها بابت طراحی وب سایت است و بابت خدمات پشتیبانی، هاست و… باید هزینه ای را به صورت جداگانه پرداخت نمایید.

اما در کشور ایران در شرکت طراحی سایت وب پردازان تهران می توانید وب سایت های مختلف شرکتی، املاک، فروشگاهی، شخصی و… را با قیمت های بسیار پایین تر و مناسب تری طراحی می شوند. همچنین علاوه بر این که طراحی وب سایت در این شرکت دارای قیمت مناسبی است بلکه از کیفیت بالایی نیز برخوردار است و با نمونه های خارجی قابل رقابت خواهد است. تقریبا می توان گفت شما می توانید با یک سوم هزینه طراحی سایت در ترکیه، سایت مورد نظر خود را در ایران و با کیفیت بالایی راه اندازی کنید.

طراحی سایت در استانبول ترکیه

خدمات طراحی وب سایت در شهر بزرگ و زیبای استانبول توسط شرکت معتبر و با سابقه وب پردازان تهران انجام می شود. این شرکت تمامی خدمات متداول در مورد طراحی سایت در استانبول را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت به مشتریان خود در این شهر ارائه می دهد. اگر در استانبول ترکیه زندگی می کنید و می خواهید یک وب سایت اختصاصی برای خود طراحی کنید می توانید با شرکت وب پردازان تهران تماس گرفته و با کارشناسان این شرکت در مورد ایده های طراحی سایت خود و امکانات و ویژگی هایی که برای آن در نظر دارید صحبت کنید.

طراحی سایت در آنتالیا ترکیه

آنتالیا یکی از شهرهای مهم، جذاب و توریست پذیر کشور ترکیه است و ایرانیان زیادی به این شهر مهاجرت کرده اند و در آن جا مشغول به کار هستند و بیش تر آن ها قصد راه اندازی کسب و کار خود را دارند و یا کارآفرین و سرمایه گذار هستند. به همین دلیل بیش تر این افراد احتیاج به یک وب سایت برای تجارت و کسب و کار خود دارند و شاید به علت هزینه های طراحی گران در کشور ترکیه نمی توانند این کار را عملی کنند بهترین راه حل برای این افراد این است که از شرکت طراحی سایت وب پردازان تهران کمک بگیریند و طراحی سایت در آنتالیا را به این شرکت بسپارند چرا که با این کار می توانند به طور قابل توجهی در هزینه های خود صرفه جویی کنند.

طراحی سایت در آنکارا ترکیه

طراحی سایت در آنکارا یکی از خدمات مورد نیاز برای کسب و کارهای مختلف است، مخصوصا برای ایرانیان عزیزی که در این شهر زیبا زندگی می کنند و احتیاج به خدمات طراحی سایت با قیمت مناسب و کیفیت بالا دارند. خوشبختانه ایرانی های ساکن آنکارا ترکیه می توانند با صرفه جویی در هزینه های خود پروژه طراحی سایت خود را به شرکت طراحی سایت وب پردازان تهران بسپارند. این مجموعه می تواند تمامی انتظارات و خواسته های شما در زمینه طراحی سایت با امکانات و خصوصیات دلخواه تان را برآورده کند و تمامی این خدمات را در سریع ترین زمان انجام می دهد و در نهایت یک سایت استاندارد، زیبا، حرفه ای و سئو شده را با پایین ترین قیمت ممکن به شما تحویل می دهد.

طراحی سایت در ازمیر ترکیه

اگر در شهر ازمیر ترکیه زندگی می کنید و صاحب کسب و کار و شغل در این شهر هستید و دوست دارید وب سایت اختصاصی خود را طراحی کنید می توانید از خدمات طراحی سایت در ازمیر ترکیه را به شرکت طراحی سایت وب پردازان تهران بسپارید. این شرکت بهترین و حرفه ای ترین سایت برای کسب وکار شما را با حداقل ترین قیمت ممکن طراحی می کند. شرکت وب پردازان تهران دارای سابقه و تجربه بالایی در این زمینه است و می تواند به خوبی از پس طراحی وب سایتهای مختلف با موضوعات و امکانات مختلف بربیاید.

طراحی سایت در تمامی شهرهای ترکیه

شرکت طراحی سایت وب پردازان تهران با بالا بردن محدوده خدمات خود قادر به ارائه خدمات خود در تمامی کشورهای دنیا است و خدمات خود را در سریع ترین زمان و با کیفیت بالا تحویل می دهد. این شرکت خدمات طراحی سایت در تمامی شهرهای ترکیه را ارائه می کند و شما می توانید خدمات مختلفی مانند: طراحی و برنامه نویسی وب سایت، سئو و بهینه سازی، پشتیبانی، طراحی منحصر به فرد و اختصاصی را با این شرکت در بالاترین کیفیت و کم ترین قیمت ممکن دریافت کنید. از جمله شهرهای مهمی که شرکت وب پردازان تهران خدمات خود را در آن ارائه می کند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استانبول
  • آنتالیا
  • آنکارا
  • ازمیر
  • بورسا
  • آدانا
  • وان

ممکن است اسم شهر خود را در لیست بالا پیدا نکنید اما جای نگرانی نیست چرا که شرکت وب پردازان تهران خدمات خود را در تمامی شهرهای ترکیه ارائه می کند.

طراحی سايت برای تمامی كسب و كارها در تركيه

شرکت طراحی سایت وب پردازان تهران در کنار شماست. هر نوع تجارت، کسب و کار و یا محصولی داشته باشید می توانید سایت مخصوص به خود را داشته باشید. ما بیش از 15 سال است که در حوزه برنامه نویسی و طراحی وب فعالیت داریم. تیم ما از مهندسین حرفه ای و با مهارتی تشکیل شده که از بهترین های کشورمان هستند. در انواع اصناف مختلف و شرکت های متفاوت وب سایت های بین المللی طراحی نمودیم که بسیار موفق هستند.

از رایج ترین مشاغل کشور ترکیه که شرکت طراحی سایت وب پردازان تجربه انجام آن را داشته می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • طراحی سایت برای کسب و کارهایی که در زمینه املاک و مسکن مشغول به کار می باشند.
  • ساخت وب سایت برای انواع فروشگاه های اینترنتی با هر نوع محصولی که میخواهند به فروش برسانند.
  • طراحی سایت برای طلا و جواهر فروشی ها.
  • ساخت وب سایت برای انواع مراکز تجاری مختلف.
  • طراحی سایت برای کسب و کار مربوط به فرش.
  • ساخت وب سایت برای فروشگاه های فروش مواد غذایی.

اهمیت سئو سایت در ترکیه

اهمیت سئو  و بهینه سازی سایت های ترکی

مهم ترین روش جهت گسترش و رونق دادن به کسب و کارهای اینترنتی بعد از طراحی سایت، استفاده از خدمات سئو و بهینه سازی است. موتورهای جستجوی جهانی مانند:

  • گوگل
  • یاهو
  • بینگ
  • و …

با توجه به رعایت بهینه سازی وب سایت شما را در صفحات ابتدایی نشان می دهند. مخصوصا اهمیت سئو در موتورهای جستجوی گوگل بسیار بالا و حیاتی است. برای جذب مخاطب و افزایش آمار بازدید سایت باید از سئو و بهینه سازی داخلی و خارجی بهره مند شوید.

اگر می خواهید کسب و کار خود را در دنیای اینترنت گسترش دهید. هزینه ای معقول در مقابل بازخورد مناسب داشته باشید. باید از خدمات سئوسازی به وسیله کارشناسان و متخصصان حرفه ای در این زمینه استفاده کنید. سئو و بهینه سازی سایت بهترین و ارزان ترین روش برای تبلیغات سایت شما در فضای مجازی است.

اگر وب سایت خود را راه اندازی کرده اید و به دنبال سئو سایت در ترکیه هستید. می خواهید سایت شما در رتبه های بالای موتورهای جستجو گوگل قرار بگیرد. شرکت وب پردازان تهران با تجربه بالا و داشتن کادر متخصص و با مهارت در این زمینه می تواند به شما کمک کند. سئو شاید در نگاه اول ساده به نظر بیاید اما در اصل یک کار پیچیده است. بهینه سازی و سئو نیاز به افراد متخصص در این زمینه دارد. شما می توانید با استفاده از خدمات سئو شرکت وب پردازان تهران شاهد افزایش سریع رتبه سایت خود در گوگل باشید.

به اشتراک بگذارید

درج دیدگاه