طراحی سایت املاک

طراحی سایت املاک | طراحی وب سایت مشاور املاک

طراحی سایت املاک | طراحی سایت مشاور املاک : به دلیل ماهیت شغل املاک و وجود پرونده های بسیار در این شغل سبب می شود تا بیش از هر کسب و کار دیگری نیاز به طراحی سایت املاک احساس شود.

جستجو و تقاصای افراد برای خدماتی نظیر خرید و فروش ملک یا اجاره مسکن با افزایش چشمگیری روبرو شده است و طراحی سایت املاک برای افراد در این حیطه شغلی واجب و ضروری است. بیشتر افراد احتیاجات و خواسته های خود را از طریق اینترنت جستجو می کنند و میزان فعالیت و حضور افراد مختلف در اینترنت روز به روز بیش تر می شود.

مطمئنا طراحی سایت قدرتمند و حرفه ای با امکانات فراوان و بهینه سازی سایت در زمینه خرید و فروش ملک و زمین باعث خواهد شد کاربران و افرادی که به جستجوی ملک خود می پردازند شما را بهتر بشناسند و شما می توانید از این فرصت نهایت استفاده را نمایید و با طراحی سایت املاک جذب مخاطب بیشتری را با کمترین هزینه داشته باشید.

جهت دریافت مشاوره کلیک نمایید : 88676837-021

اهمیت طراحی سایت املاک برای مشاورین املاک

طراحی سایت املاک برای مشاورین املاک دارای اهمیت و ضرورت بسیار است. ما سعی کرده ایم در این مقاله به این موضاعات پرداخته و خدمات خود را با توجه به نیاز مشاورین املاک در حوزه های مختلف ارائه دهیم. پس با ما همراه باشید.

آژانس های املاک و دیگر کسب و کارهایی که در این حیطه کاری مشغول به فعالیت هستند روش های زیادی را برای تبلیغ فعالیت خود دارند. روش های رایجی مانند تبلیغ از طریق روزنامه ها و بخش نیازمندی های آن، چاپ بروشور و کاتالوگ و بنرهای تبلیغاتی و دیگر روش های سنتی در بین افراد این حوزه کاری بسیار استفاده می شود و رواج دارد. اما سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که :

  • آیا در دنیای امروزی هم این روش ها کاربرد قبلی خود را دارند؟
  • آیا راه های مناسب تر و پربازده تری از تبلیغات نیز به جای آن ها وجود دارد؟

اگر بخواهیم جواب این سوالات را بدهیم باید بگوییم بله روش های بهتر و مناسب تری نیز وجود دارد و تقریبا می توان گفت روش های قبلی کاربرد قبلی خود را از دست داده اند، چرا که این روش ها اولا هزینه های زیادتری را دارند و اثر کوتاه مدتی دارند و بعد از مدتی فراموش می شوند و استفاده از روش های جدید مناسب تر و کاربردی و به صرفه تر از این روش ها است.

یکی از این روش ها برای این که مطمئن شوید به طور دائمی در دسترس مشتریان خواهید بود و نوعی تبلیغ همیشگی برای مشتریان جدید دارید استفاده از‌ امکان طراحی سایت های املاکی است، این روش هزینه های کم تری را برای شما دارد و هم بازخورد بهتری را هم دارد و بیشتر بنگاه های املاکی موفق از این روش استفاده کرده اند.

طراحی سایت املاک و مشاورین املاک

مزیت های طراحی سایت املاک و امکانات لازم برای آن

طراحی سابت املاک برای افرادی که در زمینه بنگاه های املاکی فعالیت می کنند دارای مزایای بسیاری است. اگر مشاورین املاک بخواهند در کار خود موفق باشند و در میان تعداد بسیار زیاد رقبا، خاص و متفاوت باشند باید در روش های تبلیغاتی خود از روش های جدید استفاده کنند تا از این طریق کسب و کار خود را به افراد زیادی معرفی کنند.

استفاده از روش طراحی سایت املاک باعث می شود که:

  • افراد از مزیت داشتن یک بنگاه املاکی 24 ساعته برخوردار باشند.
  • تبلیغاتی دائمی و کاربردی داشته باشند.
  • به مشتریان احتمالی خود دسترسی داشته باشند و با صرف هزینه کم مشتریان جدیدی را جذب خود کنند.
  • رتبه و ارزش سایت خود را در گوگل بالا برده و جزو نتایج اولیه جستجوی گوگل شوید و از این طریق مشتریان زیادی را به صورت مستقیم وارد سایت خود نمایید.
  • باعث صرفه جویی در هزینه های گران قیمت تبلیغات به روش های قدیمی می شود.
  • باعث معروف شده برند شما و برند سازی اختصاصی برای کسب و کار شما می شود.
  • ایجاد امکانات مختلفی مانند خرید، فروش، اجاره و رهن
  • کاربران و مخاطبان شما می توانند به راحتی ملک های مختلف را از طریق سایت شما جستجو کرده و ملک مورد نظر با ویژگی های مد نظرشان را پیدا کنند.

امکانات و ویژگی های پیشنهادی برای طراحی سایت املاک

سایت های طراحی شده توسط شرکت طراحی سایت تهران از سطح کیفی بالایی برخوردار بوده و رضایت کامل مشتریان نشانگر این ادعای ماست.

برخی از ویژگی های طراحی سایت در وب پردازان تهران عبارتند از :

  • طراحی صفحه وب نمایش محدوده نمایش املاک در نقشه به صورت انلاین
  • ایجاد امکانی به جهت ایجاد صفحات مجزا برای هر ملک در طراحی سایت املاک
  • ایجاد دسته بندی ها و فیلتر های حرفه ای برای دسترسی بهتر در سایت
  • امکان جستجوی پیشرفته و ایجکس در طراحی سایت املاک
  • معرفی ملک های مشابه و پیشنهاد های مرتبط به مخاطب
  • امکان قرار دادن توضیحات و ایجاد گالری تصویر در هر صفحه به صورت مجزا
  • امکان ثبت نام در سایت و قرار دادن اگهی توسط کاربران
  • امکان مقایسه ملک ها در طراحی سایت املاک
  • استفاده از تور مجازی برای نمایش تمام جزئیات یک ملک
  • طراحی و برنامه نویسی اصولی مطابق با آخرین استانداردهای دنیا
  • طراحی ریسپانسیو سایت (واکنش گرا – نمایش استاندارد در دستگاه‌های مختلف مانند موبایل و تبلت)

خدمات شرکت وب پردازان تهران در طراحی سایت املاک

ما در شرکت طراحی سایت وب پرداران تهران همواره سعی نموده ایم تا نیاز مخاطبان خود را آنالیز و دریافت نماییم و بر اساس آن نقشه راهی هدفمند را برای مشاورین املاک ترسیم نماییم.

ما میدانیم که از طراحی وب سایت خود انتظار دارید تا باعث رونق دادن کسب و کار و شغل شما باشد. به همین خاطر باید وب سایت خود را از روی اهداف تجاری خود طراحی کنید و با قرار دادن امکان دسترسی راحت و آسان برای کاربران تجربه خوبی از مشاهده سایت شما داشته باشند، همچنین باید سایت خود را طوری طراحی کنید که کاربر به بخش های مختلف سایت و مطالب آن به راحتی دسترسی داشته و برای پیدا کردن آن ها سردرگم نشود.

با ما همراه باشید تا به ذکر برخی از خدمات مهم در طراحی سایت املاک حرفه ای بپردازیم.

طراحی سایت املاک حرفه ای

طراحی سایت املاک حرفه ای مطابق سلیقه سفارش دهنده

طراحی سایت املاک حرفه ای دارای انواع مختلفی هستند و همه آن ها با هم متفاوت است و ممکن است حتی کاربرد و عملکرد متفاوتی نیز داشته باشند اگرچه ممکن است شباهت های زیادی هم با هم داشته باشند ولی نکته بسیار مهم این است که مطابق برند و اهداف شما طراحی شود.

برای اینکه بتوانید وب سایت خود را به موفق برسانید باید بتوانید سایت خود را به گونه ای طراحی کنید که با دیگر سایت های املاک متفاوت باشد و دارای طراحی مخصوص و منحصربه فرد خود باشد، یعنی باید به طور اختصاصی برای شما طراحی شود و از سایت های آماده و یا کپی کردن ار روی سایت های دیگر نباشد.

به همین علت از یک شرکت طراحی سایت معتبر و حرفه ای کمک بگیرید که به طور اختصاصی و از صفر تا صد یک وب سایت را برای شما طراحی می کند.

سئو سایت املاک

بهینه سازی سایت مشاوره املاک برای موتورهای جستجو

یکی دیگر از روش های حفظ کردن موفقیت وب سایت مشاوره املاک این است که بتوانید همیشه در لیست نتایج جستجوی گوگل در صفحات اول باشید، برای این کار باید از محبوبیت بالایی بین کاربران برخوردار باشید، گوگل وب سایت هایی را در صفحات اولیه قرار می دهد که واقعا برترین باشند و همچنین کاربران آن را دوست داشته باشند و وقت زیادی را در سایت بگذارنند و تجربه کاربری خوبی داشته باشند.

به همین علت در طراحی وب سایت خود باید طراحی کاربرپسند و زیبایی داشته باشید و برای موتورهای جستجوگر مخصوصا گوگل بینه سازی شده باشد تا بتوانید رتبه خوبی از موتور جستجوی گوگل بگیرید.

پس بهتر است شرکت طراحی سایتی که انتخاب می کنید قادر به ارائه خدمات بهینه سازی سایت مشاوره املاک در سطح حرفه ای باشد.

طراحی سایت مشاوره املاک

ارائه خدمات پشتیبانی پس از طراحی وب سایت

امکان پشتیبانی بعد از تمام شدن پروژه طراحی وب سایت دارای اهمیت زیادی است، بهتر است از شرکت های طراحی سایتی کمک بگیرید که بعد از اتمام پروژه طراحی همچنان به پشتیابنی و کمک به شما در مدیریت سایت می پردازند و مشکلات شما را در این نوع مسائل حل می کنند.

یک وب سایت مانند شعبه آنلاین تجارت شما است به همین خاطر همیشه باید به روز، مرتب و حرفه ای باشد تا از این طریق تاثیر خوبی روی کاربران داشته باشد و بتواند کاربران اینترنتی خود را به مشتریان خود تبدیل کند.

ما در شرکت وب پردازان تهران ارائه خدمات پشتیبانی 24 ساعته را در همه ی روزهای عادی و تعطیل از راه های مختلف مانند تماس تلفنی، ایمیل و تیکت برای شما عزیزان فراهم نموده ایم تا در کنار شما بودن را در عمل ثابت نماییم.

طراحی سایت املاک ریسپانسیو

طراحی ریسپانسیو برای نمایش در تمامی نمایشگرها

اگر می خواهید وب سایت مشاوره املاک شما توسط همه کاربران با صفحه نمایشگرهای متفاوت مانند لپ تاپ، تبلت و گوشی های هوشمند و در هر زمان و مکانی در دسترس و قابل مشاهده باشد باید وب سایت خود را به صورت ریسپانسیو یا همان واکنش گرا طراحی نمایید.

در اصل طراحی وب سایت ریسپانسیو به این معنی است که وب سایت شما در همه صفحه نمایش های بزرگ یا کوچک نظیر کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت، تلفن همراه و غیره به راحتی قابل نمایش است و در حالت اصلی و درست خود به کاربر نمایش داده می شود.

بهتر است وب سایت املاک خود را مناسب با همه کاربران طراحی کنید تا بتوانند به راحتی با هر نوع نمایشگری که دارند تجربه کاربری عالی داشته باشند.

اصلی ترین مزایای طراحی سایت املاک در چیست؟

مقایسه کردن ملک های مختلف با هم

طراحی وب سایت های املاکی این امکان را به شما می دهد تا بتوانید به راحتی ملک های مختلف را با هم دیگر مقایسه کنید و بتوانید نگاهی اجمالی به تفاوت ها، شباهت ها و مزیت های آن ها نسبت به یکدیگر داشته باشید.

اضافه کردن ملک جدید به لیست املاک موجود در سایت

شما می توانید ملک یا منزل خود را در وب سایت املاک درج کنید و آن را به لیست املاک های موجود در آن وب سایت اضافه کنید تا از این طریق بتوانید ملک خود را به فروش برسانید.

نمایش ملک های اوکازیون و خاص

یک وب سایت املاک حرفه ای دسته بندی های مختلفی را برای املاک مختلف قرار می دهد به همین خاطر می توانید قسمتی از آن را برای قرار دادن املاک اوکازیون استفاده کنید.

قابلیت وصل شدن به درگاه های بانکی و پرداخت آنلاین هزینه

درگاه های پرداخت جزو مهم ترین قابلیت های هر سایت تجاری و کاری مخصوصا طراحی سایت فروشگاهی است، چرا که کاربران می توانند به صورت آنلاین هزینه خدمات مورد نظر خود را بپردازند.

وب سایت های املاک نیز از این قاعده مستثنی نیستند و داشتن این قابلیت می تواند باعث افزایش کارایی و محبوبیت آن ها شود.

دسته بندی املاک اعم از فروشی، اجاره یا رهن

یکی از اصلی ترین قسمت های مهم در طراحی سایت املاک که باید در همه وب سایت های مشاوره املاک وجود داشته باشد، امکان دسته بندی ملک های مختلف بر اساس فروش، خرید، رهن و اجاره است. استفاده کردن از این نوع دسته بندی باعث می شود کاربران به راحتی مورد دلخواه و ملک مورد نیاز خود را پیدا کنند.

سهولت استفاده از سایت

برای این که کاربران سایت در وب سایت املاک شما راحت باشند و بتوانند به تمامی موارد مورد نظر خود دسترسی داشته باشند باید طراحی سایت املاک خود را به گونه ای طراحی کنید که کاربران در وب سایت شما سردرگم نشده و به صورت آسان و راحت به همه بخش های سایت دسترسی داشته باشند.

طراحی وب سایت املاک

معرفی خصوصیات مهم در طراحی وب سایت مشاوره املاک

  • طراحی کردن بخش نمایش موقعیت ملک ها بر روی نقشه شهر و کشورطراحی کردن بخش جستجوی املاک مختلف با استفاده از فاکتورها و ویژگی های مختلف مانند خرید، فروش، اجاره، رهن و یا دیگر فیلترهای جستجو بر اساس خصوصیات هر ملک
  • طراحی بخش معرفی ملک های جدید در شهرهای مختلف
  • طراحی بخش ثبت نام کاربران جدید در وب سایت
  • طراحی بخش صفحات فروش های ویژه و یا فروش فوری املاک مختلف
  • طراحی بخش گالری تصاویر و اسلایدهای تصویر و یا ویدیوهای مختلف برای هر ملک قرار داده شده در وب سایت
  • طراحی بخش خبرنامه های مهم در مورد موضوعات املاک و مسکن

امکانات پیش فرض و ضروری برای طراحی سایت املاک

  • امکان دیدن تصاویر و جزئیات ملک های مختلف
  • امکان ساخت حساب کاربری شخصی برای افراد مختلف
  • امکان گروه بندی کامل و مختلف برای املاک موجود در وب سایت
  • وجود نقشه موقعیت جغرافیایی هر ملک در وب سایت
  • داشتن پنل مدیریتی حرفه ای و مناسب برای مدیران وب سایت
  • ارائه امکانات و سرویس های ارائه شده وب سایت در گستره جغرافیایی وسیع شامل شهرها، استان ها و در نهایت در کل کشور
  • امکان درج املاک در سایت با تمامی ویژگی ها و جزئیات آن
  • طراحی بخش فروش ویژه و پیشنهادات شگفت انگیز برای فروش ملک های مختلف
  • قرار دادن قسمت نظر سنجی در وب سایت
  • امکان جستجوی راحت و پرسرعت در میان املاک مختلف
  • قرار دادن قسمت اخبار مربوط به املاک و مسکن در وب سایت
  • وجود نسخه اپلیکیشن وب سایت برای کاربران

امکانات طراحی سایت مشاوره املاک

اهمیت گرافیک و ظاهر سایت در طراحی سایت آژانس املاک چیست؟

سایتی که برای آژانس املاک خود می خواهید بسازید صرفا یک نوع بروشور یا بنر آنلاین نیست در اصل مزیت اصلی طراحی سایت املاکی دسترسی آسان املاک برای خریداران و فروشندگان است که می توانند به راحتی کارهای خود را از طریق سایت املاک انجام دهند.

اگر در گوگل عنوان شرکت های طراحی سایت را سرچ کنید با تعداد زیادی از سایت ها و نتایج مختلف مواجه می شوید که انتخاب کردن از بین آن ها ممکن است برایتان کار سختی باشد اما طراحی سایت خود را بهتر است برعهده شرکت های طراحی بگذارید که بتوانند وب سایت شما را طوری طراحی کنند که سایت شما با دیگر سایت های مشابه تفاوت داشته باشد و بتواند در میان انبوه سایت های شبیه به شما، جلب توجه کرده و باعث جذب مشتری شود.

زیبایی بصری و تجربه کاربری بسیار مهم است

یکی از مهم ترین مسائلی که باعث خاص و منحصر به فرد بودن سایت شما می شود، زیبایی بصری و تجریه کاربری سایت شما است، چرا که اولین چیزی که کاربر در نگاه اول متوجه آن می شود، ظاهر طراحی و گرافیک سایت شما است که اگر این ظاهر به اندازه کافی برای کاربر، زیبا و جذاب باشد کاربر تصمیم به ماندن و وقت گذراندن در سایت شما می شود و احتمال این وجود دارد که آن کاربر خاص به مشتری تبدیل شود.

در نظر بگیرید که اگر همراه با دیگر ویژگی های سایت، گرافیک و طراحی سایت شما کاربرپسند، گیرا و جذاب باشد روزانه ممکن است هزاران کاربر از سایت شما بازدید کنند و همین مسئله باعث بالا رفتن رتبه و ارزش سایت شما در موتورهای جستجو می شود و همچنین احتمال افزایش مشتری و تبدیل کاربران بالقوه را افزایش می دهد و از این طریق می توانید تجارت و کسب و کار خود را گسترش داده و در این حوزه پیشرفت کنید.

طراحی سایت املاک در شرکت وب پردازان

طراحی سایت املاک را به عهده چه شرکتی قرار دهیم؟

با توجه به مواردی که برایتان توضیح دادیم و اطلاعتی که شما در این زمینه دارید حتما متوجه شده اید که طراحی سایت املاک به علت امکانات خاصی که باید داشته باشد و جزئیاتی که در طراحی داد باید به صورت اختصاصی و توسط افراد حرفه ای انجام شود و لازم است با بهینه سازی ها و رعایت کردن اصول سئو جزو نتایج اولیه گوگل قرار بگیرد تا بتواند مشتریان و مخاطبان زیادی را جذب کند.

اگر می خواهید برای کسب و کار خود یک سایت طراحی کنید توصیه می کنیم برای اینکه بهترین نتیجه را داشته باشید و سایت شما به صورت حرفه ای طراحی شود، همچنین بهینه سازی و سئو سازی سایت نیز انجام شود، طراحی وب سایت خود را به عهده شرکت های طراحی سایت معتبر، حرفه ای و باتجربه قرار دهید تا هزینه های اولیه ای که صرف طراحی سایت خواهید کرد به هدر نرود و نتیجه و انتظار مورد نظرتان را بگیرید و بتوانید کسب و کار و تجارت خود را گسترش دهید.

جهت دریافت مشاوره کلیک نمایید : 88676837-021