طراحی سایت در انگلیس

خانه/دسته‌بندی نشده/طراحی سایت در انگلیس
منتشرشده در: خرداد 21ام, 1401دسته بندی ها: دسته‌بندی نشدهبدون دیگاه
طراحی سایت در انگلیس

طراحی سایت در انگلیس توسط شرکت وب پردازان تهران

طراحی سایت در انگلیس جزو خدماتی است که شرکت وب پردازان تهران به مشتریان ایرانی که در کشور انگلیس زندگی می کنند ارائه می دهد. خدمات قابل ارائه این مجموعه متنوع و زیاد است. در زمینه های طراحی و برنامه نویسی سایت، سئو و بهینه سازی وب سایت، پشتیبانی و نگهداری سایت و دیگر موارد همواره در کنار مشتریان خواهد بود. وب سایت هایی که توسط شرکت وب پردازان تهران برای مشتریان طراحی می گردد به صورت کاملا اختصاصی و منحصر به فرد می باشد. از نگاه ما سلیقه و نظر مشتری در اولویت است. هدف ما رضایت شما از پایان کار طراحی خواهد بود و آن قدر تغیرات صورت می گیرد تا به فرم و نتیجه دلخواهتان برسیم.

طراحی سایت در انگلیس به سبب افزایش کیفیت زندگی در این کشور همواره رو به افزایش است. همانطور که می دانید زبان انگلیسی یک زبان بین المللی و رسمی می باشد که در تمامی سطح دنیا رواج دارد. در کشور انگلیس وب سایت های بسیاری وجود دارند که جهت انجام خدمات و یا فروش محصولات در حال خدمات رسانی به شهروندان این کشور می باشند. اگر شما هم قصد دارید تا برای کسب و کار و شرکت خود یک وب سایت اختصاصی حرفه ای داشته باشید با مجموعه وب پردازان تهران تماس بگیرید.

شرکت وب پردازان تهرانبا در اختیار داشتن یک تیم حرفه ای در زمینه طراحی، برنامه نویسی، سئو و بهینه سازی توانسته نمونه کارهای جذابی را در کشور انگلیس به ثبت برساند. که هم سطح کلاس های جهانی و بسیار به روز و مدرن باشند. جهت دریافت لیست نمونه سایت های طراحی شده در انگلیس توسط شرکت وب پردازان تهران می توانید از طریق شماره تماس این شرکت با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس شرکت وب پردازان تهران: 88676837-021

طراحی سایت در انگلیس و انجام پروژه در ایران

در دنیای امروز فناوری این امکان را به توسعه دهندگان نرم افزار داده تا مهندسین نرم افزار بتوانند به آسانی خدمات خود را از راه دور ارائه نمایند. یکی از این نوع خدمات طراحی وب سایت است. یعنی اگر شما در کشور انگلیس زندگی می کنید می توانید طراحی خود را به دست مهندسین ایرانی بسپارید. حتی می توانید از شرکت وب پردازان تهران علاوه بر طراحی هاست نیز خریداری نمایید. این مجموعه نمایندگی هاستینگ معروف کشور فرانسه ( لینوکس ) را در ایران بر عهده دارد.

شرکت وب پردازان تهران هیچ نوع محدودیتی جهت انجام خدمات طراحی وب سایت و سئو برای هم وطنان عزیز در خارج از کشور ندارد. تفاوت های مکانی نمی تواند مانعی برای ارائه خدمات در این زمینه باشد. با انجام تبلیغات درست و مناسب در زمینه خدمات طراحی سایت و اینترنت می توان از سراسر دنیا مشتریان مختلفی را جذب کرده و کسب و کار خود را گسترش دهید. این مسئله یک مزیت بسیار مهم و ارزشمند است که فناوری و پیشرفت علم آی تی آن را در اختیار مشاغل مختلف در این زمینه گذاشته است.

تاریخچه طراحی سایت در انگلیس

طراحی سایت در انگلیس از تاریخچه قدیمی برخوردار می باشد. انگلیسی ها از سال 1994 و بعد از پیدایش و ایجاد زبان اچ تی ام ال کار طراحی وب سایت را آغاز کرده اند تا کسب و کارهایی که به صورت سنتی در آن زمان انجام می شد جای خود را به کسب و کارهای دیجیتالی بدهد. با پیشرفت فناوری نیز طراحان وب در انگلیس نیز شروع به استفاده از ویژگی ها و خصوصیات جدید و پیشرفته کردند.

طراحی سایت در کشور انگلیس همواره رو به افزایش است. سایت های طراحی شده در کشور انگلیس طبق اصول و قوانین سئو انجام می شود که این مسئله باعث می شود وب سایت هایی که توسط شرکت های انگلیسی طراحی می شود دارای کیفیت بالایی بوده و در بهترین رتبه های موتور جستجوی گوگل را در اختیار داشته باشند.

برترین شرکت طراحی سایت در انگلیس

معرفی برترین شرکت های طراحی سایت در انگلیس

در ادامه لیستی را مشاهده می کنید که شامل شرکت های برتر طراحی سایت در انگلیس می باشد. این شرکت ها جزو مجموعه هایی می باشند که با طراحی خاص و منحصربه فرد خود توانسته اند بیش ترین میزان رضایت مشتریان خود را به دست بیاورند:

Momentum design Lab

اصلی ترین تخصص این شرکت در حیطه saas است. نوآوری و ایجاد محصولات جدید برای شرکت های طراحی سایت را بر عهده دارد.

Bachoo

این شرکت در زمینه های:

  • طراحی وب سایت
  • توسعه وب سایت
  • بررسی الگوریتم های تحت وب
  • معماری سیستم های مختلف
  • برندهای تجاری مختلف
  •  دیجیتال مارکتینگ

فعالیت می کند و در زمینه های ذکر شده بسیار موفق عمل کرده است. در سطح بین المللی و جهانی مطرح بوده و فعالیت خود را ادامه می دهد.

Media web

در این قسمت با یک آژانس دیجیتال با خدمات کامل طرف هستیم. این مجموعه برنده جوایز مختلفی در زمینه های:

  • طراحی وب سایت
  • توسعه وب سایت
  • پشتیبانی
  • رشد دیجیتالی

است و بیش تر از 20 سال تجربه کاری در این زمینه دارد.

UPQODE

این شرکت طراحی وب سایت موفق به دریافت جایزه پریمیوم در نشویل آمریکا شده است. وب سایت های حرفه ای و کاربردی بسیاری توسط این مجموعه طراحی شده است. این شرکت ایده های خلاقانه و زیادی را به دنیای مجازی ارائه کرده است.

Simform

این شرکت نیز جزو شرکت های برتر در زمینه توسعه نرم افزارهای سفارشی با هدف کمک به شرکت های حرفه ای و موفق در این زمینه است تا از این طریق بتوانند ظرفیت تکنولوژی خود را گسترش دهند.

UX studio

این آژانس در زمینه های مختلفی فعالیت می کند. می توان به مواردی مانند:

  • طراحی وب سایت
  • طراحی اپلیکیشن های مختلف
  • طراحی برنامه های تحت ویندوز

اشاره کرد. بیش تر مشتریان این شرکت جزو کمپانی های معروف هستند و در زمینه های گفته شده از خدمات این شرکت بهره مند می شوند.

Sello

این شرکت نیز بیش از ده سال سابقه کاری در این زمینه دارد. تا الان بیش تر از صد و پنجاه پروژه حرفه ای و مختلف را برای مشتریان مختلف اروپایی و در زمینه توسعه نرم افزار انجام داده اند. طراحی و ساخت برنامه هایی را در زمینه حیطه های تجاری، صنعت و فناوری انجام داده اند.

Lounge Lizard

این شرکت نیز جزو شرکت های باسابقه و حرفه ای در زمینه طراحی وب سایت که بیش تر از بیست سال سابقه در این زمینه دارند و همه سفارشان خود را به طور اختصاصی برای مشتریان خود انجام می دهند.

ldealogic

این شرکت یک تیم حرفه ای برای ایده های نو و جدید است که در حیطه طراحی محصولات و پشتیبانی از خدمات فعالیت می کنند. در اصل مهارت های این شرکت در زمینه توسعه ایده های جدید و خلاقانه و مدیریت پروژه ها است.

Smart sites

این شرکت نیز یک آژانس در زمینه دیجیتال مارکتینگ است و در زمینه بازاریابی آنلاین به صورت اختصاصی فعالیت می کند. این شرکت موفق به دریافت جوایز ارزشمند و زیادی در حیطه فعالیت خود شده است. قابل ذکر است که این شرکت به وسیله برادران الکس و مایکل میلن در سال 2011 تاسیس شده است. در این مدت زمان نسبتاً کوتاه توانسته‌اند جزو شرکت های برتر و مهم در زمینه طراحی وب سایت در انگلیس باشند.

معایب سپردن پروژه طراحی به شرکت های انگلیسی چیست؟

در پاراگراف بالا 10 مورد از برترین و معتبر ترین شرکت های طراحی وب سایت کشور انگلیس را مورد بررسی قرار دادیم. حال می خواهیم شما را با معایب سپردن پروژه طراحی به این شرکت ها آشنا نماییم. در این که وب سایت هایی که توسط این شرکت ها طراحی می شوند از لحاظ کیفی سطح بالایی دارند اصلا شکی نیست، اما می توان هزینه های بسیار بالا و تایم و زمانی بیشتری که این شرکت ها به نسبت شرکت های ایرانی از شما مطالبه می نماییند به مراتب بیشتر است.

شما می توانید با یک چهارم هزینه ای که در انگلیس بابت طراحی پرداخت می نمایید، در ایران یک وب سایت حرفه ای و در کلاس جهانی سفارش دهید. شرکت وب پردازان تهران با در اختیار داشتن گروهی از مهندسین متخصص و با تجربه نمونه کارهای بسیار شیک و حرفه ای دارد که شما می توانید پس از مشاهده و دریافت مشاوره پروژه احداث و طراحی وب سایت خود را به این مجموعه بپردازید.

تلفن تماس شرکت وب پردازان تهران جهت دریافت مشاوره: 88676837-021

دلایل برتری شرکت های طراحی سایت انگلیسی زبان

پیش از این درمورد معایب شرکت های طراحی سایت انگلیسی صحبت کردیم حال می خواهیم محاسن و دلایل برتری این کشور ها را با شما به اشتراک بگذاریم. یکی از دلایل برتری این شرکت ها استفاده از روش های به روز و نوین می باشد. تمامی روش و تکنیک هایی که شرکت های انگلیسی از آن استفاده می کنند به روز و جدید هستند. این شرکت ها در این زمینه مطالعه زیادی انجام می دهند تا بتوانند مطابق با نوع طرح و کسب و کار مشتری طرح نهایی را تحویل دهند. در بیش تر شرکت های طراحی سایت در انگلیس خلاقیت و ایده های نو حرف اول را می زند و هدف نهایی آن ها رضایت مشتری از نتیجه نهایی است.

طراحی سایت به صورت ریسپانسیو را میتوان از دیگر مزیت های این شرکت ها دانست. وجه تمایز شرکت های طراحی سایت در انگلیس با دیگر کشورهای جهان در این است که برای ارائه دادن انواع خدمات به مشتری، تیم های کارشناس و با تجربه این مسئله را در نظر می گیرند و تمامی این تیم به طور هماهنگ با یکدیگر کار می کنند و همه تلاش خود را می کنند تا مشتری از نتیجه کار رضایت داشته باشد.

قیمت طراحی سایت در انگلیس

قیمت و هزینه طراحی سایت در انگلیس چگونه است؟

قیمت طراحی سایت یکی از معیار های اصلی جهت انتخاب شرکت طراحی سایت در امگلیس محسوب می شود. همان طور که میدانید و ما نیز قبلا اشاره نمودیم شرکت های طراحی سایتی که در کشور انگلیس مشغول به ارائه خدمات می باشند هزینه های بسیار بالایی را جهت طراحی و خدمات مربوط به وب سایت از مشتری در یافت می نمایند. به همین جهت شرکت وب پردازان تهران تصحیلات ویژه ای را برای ایرانیان ساکن کشور انگلیس در نظر گرفته است تا بتوانند با پرداخت هزینه بسیار پایین تر از انگلیس صاحب یک وب سایت اختصاصی شوند.

شرکت وب پردازان تهران تمامی سایت ها را به صورت حرفه ای، کاملا استاندارد، در سطح کلاس جهانی و با در نظر گرفتن تمامی اصول برنامه نویسی و بهینه سازی شده طراحی می نماید. وب سایت های فروشگاهی، شرکتی، تجاری، شخصی و… که این مجموعه طراحی می نماید دارای گرافیکی زیبا و چشم نواز است که باعث شده کاربران وارد سایت شما شده و از خدمات شما بهرهمند شوند.

طراحی سایت فروشگاهی در انگلیس

طراحی سایت فروشگاهی در انگلیس و خدماتی که ارائه می شود

طراحی سایت فروشگاهی یکی از پر درخواست ترین گزینه های طراحی وب سایت در کشور انگلیس به حساب می آید. به دلیل هزینه های بالایی که شرکت های انگلیسی زبان بابت ارائه خدمات دریافت می نممایند بسیاری از ایرانیان مقیم کشور انگلستان طراحی وب سایت فروشگاهی خود را به مجموعه وب پردازان تهران می سپارند. شرکت وب پردازان تهران با تجربه بالایی که در زمینه طراحی انواع سایت فروشگاهی در سطح بین المللی دارد می تواند تا با دریافت هزینه بسیار پایین تر از چیزی که در انگلیس از شما مطالبه می نمایند وب سایت فروشگاه شما را با بالاترین کیفیت ممکن طراحی نماید.

همچنین جهت دیده شدن فروشگاه اینترنتی شما. شرکت وب پردازان تهران در حین برنامه نویسی و طراحی فضای وب سایت مورد نظر شما تمامی موارد سئو و بهینه سازی داخلی سایت را رعایت نموده و در آخر فرشگاه شما را به سرچ انجین های گوگل معرفی می نماید.

طراحی سایت به زبان انگلیسی از چه اهمیتی برخوردار است؟

طراحی سایت به زبان انگلیسی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. به دلیل رسمی و بین المللی شناخته شدن زبان انگلیسی اکثر وب سایت های مشهور و معتبر دنیا به این زبان طراحی شده است. شرکت وب پردازان تهران نیز به دلیل اهمیت بالای زبان انگلیسی با کمک و بهره گیری از معروف ترین و با تجربه ترین مترجمان متخصص کشور ایران قادر است تا وب سایت شما را به صورت دو زبانه و یا بیشتر با توجه به گسترش کاری که دارید به بهترین شکل انجام دهد.

شما میتوانید علاوه بر زبان انگلیسی از زبان های فارسی، عربی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و اسپانیایی بهره مند شوید. تمامی زبان ها به صورت کاملا اختصاصی ترجمه شده و توسط ویراستار ویرایش می شود. سپس در وب سایت مورد استفاده قرار می گیرد. با این امکان شما می توانید به راحتی از تبلیغات با استفاده از زبان های بین المللی برای وب سایت خود بهره مند شوید.

آشنایی با طراحی وب سایت های دو زبانه و چند زبانه

بیش تر شرکت هایی که در زمینه صادرات، واردات و فروش محصولات فعالیت می کنند احتیاج به وب سایت هایی دارند که دارای دو الی چند زبان بین المللی است. اغلب وب سایت های دو زبانه در ایران شامل: زبان های انگلیسی و فارسی می باشد و در سایت های حرفه ای و با تجربه زبان های دیگری مانند عربی، ترکی، فرانسوی، ایتالیایی و … به چشم می خورد.

این نوع سایت های دو زبان دارای دو زبان فارسی و انگلیسی هستند و در معمولا در هر دو زبان دارای ظاهر و محتوای مشابهی هستند بیش تر قالب های وب سایت های شرکتی به صورت دو زبانه ساخته می شود و در زمان نصب باید خصوصیات دو زبانه قالب را فعالی کنید. در برخی از سایت ها در زمان ورود کاربر به سایت سوالی در مورد زبان او پرسیده می شود و کاربر می تواند زبان مورد نظر خود را از این طریق انتخاب کنید. بعضی از شرکت ها نیز طراحی وب سایت را با صورت پیش فرض با زبان انگیسی نشان می دهند و در صورت نیاز کاربر می تواند زبان دیگری به دلخواه انتخاب کنید.

طراحی سایت در لندن انگلیس

طراحی سایت در لندن انگلیس

کشور انگلیس پرجمعیت ترین، وسیع ترین و ثروتمندترین بخش بریتانیای کبیر است. به همین خاطر طراحی سایت در انگلیس برای افرادی که در این کشور زندگی می کنند بسیار مهم است. در دنیای امروزی که اکثر کارها به صورت اینترنتی انجام می شود داشتن یک وب سایت دارای اهمیت زیادی دارد. حتی برای افرادی که هنوز موفق به پیدا کردن کار و استخدام نشده اند نیز جزو مهم ترین موارد است. به علت جمعیت بالای ایرانی های مقیم در این کشور شما می توانید با طراحی سایت در زمینه های مختلف یک کسب و کار اینترنتی موفق را راه اندازی کنید. به خصوص اگر مشتری های مورد نظر شما در انگلیس و در شهر لندن باشد.

تعداد زیادی از هموطنان ایرانی ما در لندن ساکن هستند. این مسئله می تواند به شما کمک کند تا با مقداری خلاقیت و ایده های نو یک کسب و کار مفید و موفق را ایجاد کنید.
اگر شما موفق شوید یکی از احتیاجات و نیازهای مشتری های خود را برآورده کنید به راحتی قادر خواهید بود کسب و کار خود را در میان آن ها جا بیاندازید. همچنین اگر قصد دارید در هزینه های طراحی وب سایت خود صرفه جویی کنید می توانید از شرکت طراحی وب سایت وب پردازان تهران کمک بگیرید.

طراحی وب سایت در تمامی شهرهای انگلستان

طراحی وب سایت در تمامی شهرهای انگلستان جزو مهم ترین و اصلی ترین موارد است که مشاغل زیادی به این نوع از خدمات احتیاج دارند. به راحتی می توانید متوجه شوید که انگلیس دارای جایگاه اقتصادی مناسبی در جهان است. تمامی شهرهای این کشور مانند:

  • منچستر
  • بیرمنگام
  • لیورپول
  • لندن
  • بولتون
  • کمبریج
  • برایتون
  • بلک‌پول
  • آکسفورد
  • ساندرلند
  • نورث ‌همپتون
  • ناتینگهام
  • لستر

و دیگر شهرها محل فعالیت اکثر شرکت های معتبر و حرفه ای در زمینه های مختلف تجاری، اقتصادی و غیره است. بیش تر سرمایه گذاران به خصوص سرمایه گذاران ایرانی در این کشور شروع به سرمایه گذاری می کنند. کارآفرینان مختلفی از سرتاسر دنیا در این کشور کسب و کار خود را راه اندازی می کنند. به طور طبیعی در چنین کشوری که فضای آنلاین در تعیین سرنوشت شرکت ها نقش مهمی را ایفا می کند، طراحی سایت نیز اهمیت ویژه ای پیدا می کند.

شرکت وب پردازان تهران نیز در این زمینه برای کمک به کارآفرینان و کسب و کارهای ایرانی. خدمات مختلف خود در زمینه طراحی سایت در انگلیس را اختیار مشتریان مختلف قرار می دهد. طراحی سایت در همه شهرهای این کشور از اهمیت یکسانی برخوردار است و شما در هر شهری از این کشور که اقامت داشته باشید می توانید از خدمات طراحی وب سایت به وسیله وب پردازان تهران استفاده کنید.

طراحی سایت در انگلیس توسط وب پردازان تهران

طراحی سایت در انگلیس توسط وب پردازان تهران چه مزایایی دارد؟

در ادامه به صورت خلاصه و تیتر وارد محاسن همکاری با شرکت وب پردازان تهران جهت طراحی سایت را مشاهده می نماییم:

  • داشتن صفحات اختصاصی تماس با ما و درباره ما
  • طراحی وب سایت به صورت ریسپانسیو برای کاربران مختلف کامپیوتر و تلفن همراه
  • طراحی سایت به صورت چند زبانه در صورت لزوم
  • طراحی حرفه ای منوهای وب سایت برای دسترسی راحت تر
  • سرعت بالای بارگزاری وب سایت
  • گرافیک زیبا و منحصر به فرد
  • کد نویسی وب سایت به طور حرفه ای و استاندارد
  • استفاده از قوانین سئو در ساخت وب سایت
  • محتوای استاندارد
  • امکان وصل شدن وب سایت به درگاههای پرداخت آنلاین بین المللی مختلف
  • آموزش کار با پنل مدیریتی وب سایت
  • توسعه برنامه برای کاربران ویندوز و آی او اس

سئو سایت در انگلیس به صورت تخصصی

سئو کردن وب سایت های انگلیسی جزو معضل های اصلی کارشناسان و متخصصان سئو می باشد. اما بهتر است بدانید چگونگی بهینه و سئو سازی وب سایت های انگلیسی فرق زیادی با سئو وب سایت های چند زبانه ندارد. شما می توانید تمامی امور سئو سازی وب سایت خود را به دست شرکت وب پردازان تهران بسپارید. می توانید در نهایت یک وب سایت حرفه ای، استاندارد و بهینه تحویل بگیرید. همچنین استفاده از این نوع خدمات توسط شرکت وب پردازان تهران باعث صرفه جویی در هزینه های شما می شود. شما می توانید با قیمت معقول و مناسب وب سایت خود را به صورت کامل راه اندازی کنید.

به اشتراک بگذارید

درج دیدگاه